Bakanlık onaylı Ar-Ge merkezi faaliyete geçti

📅 19.06.2026 14:24
Bakanlık onaylı Ar-Ge merkezi faaliyete geçti
Market zinciri CarrefourSA, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı onaylı Ar-Ge merkezini faaliyete geçirdiğini duyurdu.
Günlük Egazete© Copyright 2026 Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.ŞKullanım Koşulları,Gizlilik Politikası,İletişim için bu linkleri kullanabilirsiniz. Login olduğunuz taktirde kullanım koşullarını ve gizlilik politikasını kabul etmiş olursunuz.