Anasayfa › Teknoloji › Bakanlık onaylı Ar-Ge merkezi faaliyete geçti Teknoloji Bakanlık onaylı Ar-Ge merkezi faaliyete geçti 📅 19.06.2026 14:24 Market zinciri CarrefourSA, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı onaylı Ar-Ge merkezini faaliyete geçirdiğini duyurdu. YAŞAMCUMARTESİPAZARSEYAHATLEZZETLİ HAYATGünlük Egazete© Copyright 2026 Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.ŞKullanım Koşulları,Gizlilik Politikası,İletişim için bu linkleri kullanabilirsiniz. Login olduğunuz taktirde kullanım koşullarını ve gizlilik politikasını kabul etmiş olursunuz. Haberi Paylaş: Twitter Facebook WhatsApp İlgili Haberler Temizlik artık günlük rutinlere uyum sağlıyor 1 gün önce PUBG: BATTLEGROUNDS’a yeni bir güncelleme geldi 1 gün önce Yeni ofisini İstanbul’da açtı 1 gün önce Diablo Immortal’ın 5.0 sürüm güncellemesi yayınlandı 1 gün önce En Ucuz MacBook 1 gün önce GTA 6'nın fiyatı sızdırıldı: Standart sürüm için önemli iddia! 1 gün önce