Hatay’da ceza aldı: Otomobilini aldıktan sonra yine drift yaptı

📅 17.05.2026 12:46
Hatay’da ceza aldı: Otomobilini aldıktan sonra yine drift yaptı
Kent genelinde spor otomobiliyle drift yaptığı gerekçesiyle 140 bin TL ceza kesilen Adem Kılınç, 60 gün trafikten men edilen otomobiline kavuştuktan sonra trafiğe kapalı alanda drift yaptığı görüntüleri sanal medya hesabından paylaştı.
Ensonhaber'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin Kaynak ekle

Hatay Antakya Sanayi Sitesi’nde 2 Mart’ta spor otomobiliyle drift yapan Adem Kılınç, bu görüntüleri sanal medyada paylaştı.

Polis ekipleri, görüntüler sonrası Kılınç’ı gözaltına aldı.

140 BİN LİRA CEZA KESİLDİ

Kılınç’a, herhangi bir zorunluluk olmaksızın dönüş kuralları dışında aracı bilerek ve isteyerek el freni çekmek suretiyle ya da başka yöntemlerle ani şekilde yön değiştirdiği ve kendi etrafında döndürdüğü gerekçesiyle 140 bin TL ceza kesildi.

60 GÜN SÜRÜCÜ BELGESİNE EL KONULDU

Kılınç’ın sürücü belgesine 60 gün süreyle el konulurken, aracı da 60 gün trafikten men edildi.

ARACINA KAVUŞTU TEKRAR DRİFT YAPTI 

Yediemin deposunda bekletilen yaklaşık 3,5 milyon TL değerindeki spor otomobiline ve ehliyetine kavuşan Kılınç, trafiğe kapalı alanda drift yaptığı görüntüleri sosyal medya hesabından paylaştı.

''BU BEDELİ ÇOKTAN ÖDEDİM''

Kılınç, paylaşımında “Güzel günler bedel ister, ben ise bu bedeli çoktan ödedim. Trafiğe kapalı alan özel mülkiyettir, tüm güvenlik önlemleri alınmıştır.” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)